ร่วมงานกับเรา

Position : Brand Marketing Communications

Job brief

We are looking for an Experienced Marketing Communications Specialist to manage our online and offline communication for our brand product department to work on customer’s funnels (Awareness -Consideration - Conversion). Marketing Communications Specialist responsibilities include collaborating between Brand Managers and related teams distributing promotional material, responding to queries and comments on social media and networking during marketing events. 

If you have experience in identifying and building long-term relationships with target audiences, we'd like to meet you. Ultimately, you will act as our brand's voice to impress our customers and attract new clients. 

Responsibilities

ㆍ Promote our brand products.

ㆍ Coordinate the design of promotional material and distribute in online and offline channels

ㆍ Advertise our company and products/services on various media

ㆍ Plan interviews and press conferences

ㆍ Plan & Produce marketing copy for our sell channels

ㆍ Track ROI for marketing campaigns

ㆍ Join social media groups and professional platforms to discuss industry-related topics

ㆍ Monitor corporate accounts and address clients' queries

ㆍ Network with industry experts and potential clients to drive brand awareness

ㆍ Gather customer feedback, PR, Ads Reports to inform sales and product teams

Requirements and skills

ㆍ Proven work experience as a Marketing Communications Specialist or similar role

ㆍ Familiarity B2C advertising campaigns

ㆍ Hands-on experience with online content management tools, Marketplace and Social Media

ㆍ Proficiency in MS Office

ㆍ Generic Knowledge of SEO and Google Analytics

ㆍ Experience with marketing campaigns on social media (Facebook, Twitter, Tiktok)

ㆍ Excellent verbal and written communication skills

ㆍ Good presentation skills

ㆍ BSc in Marketing, Communications, Public Relations, or relevant field will be an advantage

ติดต่อหรือสอบถามรายละเอียดเพิ่มเติม :  [email protected]

 

Position : Group Brand Manager

Responsibilities

• Responsible for the sales targets and the overall of skincare brands as assigned

• Manage budget, A&P spending and ensure sales forecast accuracy manages overall launch supports and brands’ marketing campaign such as promotion, special events, gift with purchase, samples, printed, product display, media exposure and in-store supports and inventory management

• Plans new products and promotional materials

• Analyze sales data and business KPI’s regularly and adjust business strategy and promotion activities with annual sales targets

• Analyze and evaluate the result of promotion package and marketing campaign

• Coordinate with supply chain and monitor on stock management to prevent out of stock situation and manage stock effectively

• Coordinate with sales team, merchandising, logistic, graphic, production, accounting, call center, public relation

• Coordinate and support with Sales team (all channel), trade marketing, promotion


ติดต่อหรือสอบถามรายละเอียดเพิ่มเติม :  [email protected]

 

ตำแหน่ง BA ( Beauty Advisor ) หลายอัตรา กรุงเทพ และปริมณฑลPosition : Group Brand Manager

หน้าที่ความรับผิดชอบ

1. บริหารจัดการภายในสาขาที่ได้รับมอบหมายให้เป็นไปตามมาตรฐานของบริษัท
2. ผลักดันยอดขายสาขาให้บรรลุตามเป้าหมาย
3. ดูแลจัดการสินค้าภายในสต๊อกให้เพียงพอกับความต้องการของลูกค้า
4.ดูแลความสวยงาม ความเรียบร้อยของสินค้าภายในร้าน
5.จัดทำ Dairy Report เพื่อรายงานผลการปฏิบัติงานของสาขาต่อผู้บังคับบัญชา
 

คุณสมบัติ

- เพศหญิง อายุ 18-35 ปี
- วุฒิการศึกษาอย่างน้อย ปวช. หรือ ม.6 ขึ้นไป
- บุคลิกดี มนุษยสัมพันธ์ดี ยิ้มแย้ม เข้ากับคนง่าย
- มีทักษะในการขายและแนะนำผลิตภัณฑ์
- สามารถใช้คอมพิวเตอร์ได้
- เคยมีประสบการณ์ทำงานด้านการขาย Skincare หรือ Cosmetics
- มี Positive Attitude และมีความเป็นผู้นำสามารถตัดสินใจ และแก้ปัญหาเฉพาะหน้าได้

สวัสดิการ

1. ยูนิฟอร์ม
2. เงินเดือน 11000 ( ยังไม่รวมค่าคอมมิชชั่น )
3. ประกันสังคม  ประกันสุขภาพเอไอเอ   
4. สิทธิ์ในการซื้อสินค้าในราคาพนักงาน
5. อื่นๆ

 
ติดต่อหรือสอบถามรายละเอียดเพิ่มเติม :  [email protected]